Швидко позбутися від застуди відгуки

Підкажіть будь ласка, як можна вилікувати застуду в найкоротші терміни? У сина день народження гості запрошені, а я така з соплями і кашлем. У носі і горлі дере, що можна зробити щоб скоріше видужати?

якщо є біль в горлі, то полечитесь йоксом. Від кашлю інгаляції з мінералкою, гірчичники

Від нежитю купуйте масло ОЛБАС.

Коштує близько 100-150р

Подушите їм, якщо треба мега терміново на ваную паличку і пази носа протріть.

Прослезитесь не по дитячому.

Нежиті не стане в теч. хвилин 15.

Завжди нежить прибираємо їм.

кожні 20 хв полоскати горло настоєм евкаліпта (приблизно 15 руб.), ніс кожні півгодини промивати водою з сіллю: втягувати носом з долоньки або налити в баночку з-під краплею будь-нитка для носа і впорскувати (розчин — щоб прям сіль відчувалася). завжди так лікуюся. за 1 день все проходить.

Люсиен

У носі і горлі дере, що можна зробити щоб скоріше видужати?

Ніс промивати морською водичкою або сольовим розчином. На ніч краплі в ніс. Від горла добре допомагає Тонзилгон. Він швидко знімає набряк слизових і ефективно лікувати горло.

Думаю супер-таблетку, щоб прийняти один раз і все пройшло — ви не знайдете)) Поки не придумали таку)) Ну а щоб швидше перемогти застуду, головне не «забивати» на її існування. При нежиті банальні промивання допомагають. Тим же, чим і дітям, робити (салін, аква маріс, та хоч фізрозчин). Якщо у горлі дере — пастилки які-небудь . Наприклад, Бронхикум — вони на екстракті чебрецю, при кашлі допомагають. Ну і головне — провітрювання, стежити щоб повітря був не сухий і не дуже жарко було, пити-пити-пити — багато (чай, морсики та інше). Комаровський пише, що саме тут 90% ефекту в лікуванні застуди, а не в ліках. Він, звичайно, це про дітей писав, але до дорослим теж відноситься. Поправляти! Ну, і щоб були сина не заразити — банальну оксолинку купите.

полоскайте горло частіше і таблеточки які-небудь пропийте, імудон наприклад, допомагає швидко і імунітет укрепляетСообщение було змінено користувачем 20-12-2010 в 22:42

Диво засобів від застуди, від болю в горлі, кашлю не буває. Треба сидіти і лікуватися. Пиши чай з варенням. Лимончик їсти. Постільна білизна тепла. Від горла які-небудь бурульки, їх зараз багато в аптеках. Від кашлю бронхипрет не погано допомагає. У мене коли почався кашель, то перший час дуже мучилася, не могла нормально відкашлятися. До сліз доходило. А потім з бронхипретом, мокрота стала швидко виходити.

Ну, можете зняти симптоми яким-небудь порошочком, типу терафлю. А потім вже лікуйтеся нормально.

Ну що ви там? Вилікувалися? Я вважаю, що Arph хороший вихід із ситуації підказала з терафлю. А лікування — штука не швидка.

З нашою погодою — день мороз, а день дощ — я застудилася. От сьогодні прийшла з роботи, морозить, кашель, нежить — цілий букет! Купила собі по дорозі Гриппостад, аптекарка порадила, сказала, що він швидко на ноги ставить. На вечір вип’ю чаю з медом і сподіваюся, що завтра буде краще. А зараз шукаю які ще рецепти в неті, ось цікаву статтю нарила на «Комсомолці» kp.ru/daily/24601.4/772389 /.

Найбільше мене дратує біль у горлі: ні випити, ні закусити =))) А ви чим горло лікуєте?

Дивлячись від чого горло лікувати. Воно в мене саме по собі рідко болить, якщо кашель починається – просто пом’якшувальні пастилки купую.

Юля Слаутина23 грудня 2010

Лікуватися і терміново — поняття широкі. Якщо треба терміново, я просто прибираю симптоми з допомогою терафлю.

Юля Слаутина23 грудня 2010

Лікуватися і терміново — поняття широкі. Якщо треба терміново, я просто прибираю симптоми з допомогою терафлю.

Так. Краще постільний режим, рясне пиття і вітамін С. Тоді вилікуєтеся. А якщо симптоми зняти, то так, терафлю допоможе.

Максим Хабибулин2 січня 2011

zancolli9 січня 2011

П’ю реаферон-єс липинт за 500т. 2 рази на день протягом 3-х днів.Противірусний препарат на основі

інтерферону

швидко знімає симптоми інтоксикації (температуру,головний біль,болі в м’язах).Одужую швидко.Не хворійте.

Тетяна Смоляк23 січня 2011

Мені добре допомагають препарати інтерферонів для профілактики і лікування простудних захворювань.Инфагелем змащую носові ходи 2 рази в день, коли починається підйом респираторок, захищає краще будь-маски. А реаферон ЄС липинт пропиваю профілактично восени протягом місяця по 2 флакони в тиждень – і взимку майже не хворію.А якщо все-таки хворію для лікування п’ю липинт по 2 флакони в день, достатньо трьох днів,швидко все проходить.

Оксана Соколова24 січня 2011

від застуди мені допомагає корінь імбиру….

Мара28 січня 2011

Інгаляції з ефірними маслами. Евкаліптовим, звичайно. І частіше — кожні півгодини-годину. Якщо температури немає, можна гірчичники. І теж кілька раз — два-три-чотири — за день. Чай з медом, лимоном, журавлиною в необмежених кількостях. І під теплу ковдру обов’язково!!!

Мій особистий рекорд — підняла на ноги за вечір. Зазвичай, щоб суттєве полегшення відчути, треба день-два.

Lida Shvarthz1 лютого 2011

П’ю анаферон для дорослих для підняття імунітету взимку, допомагає мені, у всякому разі, практично не заражаюсь на роботі і на вулиці від хворих.

Ріна Морозова4 лютого 2011

Ось і мене ця застуда не обійшла стороною, горло болить нестерпно вже 5-ий день, порадьте, що краще купити в аптеці? Може бути, потрібен якийсь сильний препарат? Зараз п’ю чай гарячий і фалиминт приймаю, толку немає.

 

Игорь10 лютого 2011

Хлопців, ви чо? це ж все минуле століття! треба дивитися в корінь проблеми, а для цього є імудон.. Тільки з’явилися перші ознаки-курс пропив…і ти в строю.

Ріна Морозова12 лютого 2011

А імудон він для імунітету або він від болю в горлі, Ігор, підкажіть?

Irina Melnik18 лютого 2011

Свідчення

Лікування та/або профілактика запальних захворювань порожнини рота і глотки:

– фарингіт;

– хронічний тонзиліт;

– дисбактеріоз порожнини рота;

– еритематозний та виразковий гінгівіт;

– поверхневі і глибокі пародонтоз, пародонтит, стоматит, глосит, афтозний стоматит;

– виразки, викликані зубними протезами;

– інфекції після видалення зубів, імплантації штучних зубних коренів;

– передопераційна підготовка до тонзилектомії;

– післяопераційне ведення пацієнтів після тонзилектомії.

Катя Фирзукова19 лютого 2011

Дівчатка я тут за вашою порадою пройшла тільки що ось

ЦЕЙ ТЕСТИК

що ви мені тут порадили і результат збігся на 100%. Скажіть як він міг дізнатися про це?

IRA EEE20 лютого 2011

З ліків імудон дуже сприяє лікуванню горла (і навіть ясен або стоматиту). Але з народних засобів дуже хороший корінь імбиру-це антисептик.

IRA EEE20 лютого 2011

З ліків імудон дуже сприяє лікуванню горла (і навіть ясен або стоматиту). Але з народних засобів дуже хороший корінь імбиру-це антисептик.

Корисна інфа, що він ще й для ясен, буду знати! Імбир особисто я навіть на дух не переношу, а тим більше їм лікуватися терпіння не вистачить. А ви їм часто лікуєтеся?

IRA EEE27 лютого 2011

Чому? імбиром або имудоном?)))) Імудон достатньо один курс пропити, щоб потім на тривалий час забути про хвороби горла. принаймні, у мене так. А імбир на відміну від вас, я дуже люблю і додаю в щовечірній чай для поліпшення смаку)).

Ріна Морозова1 березня 2011

Тоді дійсно варто взяти його! А на рахунок імбиру, я дуже рада за вас, відмінна профілактика) у мене в щовечірній чай входить лимон і ложка меду. А ще порадила подруга вранці заварювати шавлія, щоб не хворіти.

IRA EEE4 березня 2011

Можливо. Але особисто я пі ть його не можу, полоскання-інша справа, він загоює виразки у роті. А подруга моя його взагалі курсом пила, лікуючись від безпліддя. Ніби як шавлія містить велику кількість рослинних гормонів, які за своїми якостями подібні до жіночих статевих гормонів — естрогенів.

наталія водянова10 березня 2011

На область бронхів на груди й на спину поставити по гірчичнику — а всередину приймати пастилки септолете, Мені чим подобається септолете, що він вбиває мікроби від яких і болить горло!!! Вхідні в септолете бензалконію хлорид і тимол надають протимікробну дію. Ефірні олії рослин борються із запаленнями. Ментол викликає надає знеболюючу дію

наталія водянова10 березня 2011

На область бронхів на груди й на спину поставити по гірчичнику — а всередину приймати пастилки септолете, Мені чим подобається септолете, що він вбиває мікроби від яких і болить горло!!! Вхідні в септолете бензалконію хлорид і тимол надають протимікробну дію. Ефірні олії рослин борються із запаленнями. Ментол викликає надає знеболюючу дію

Як-ніби я знаю, що таке бензалконію хлорид і тимол.. ледве вимовиш. Пробывала ваші пастилки — знаю, мені особисто не допомогли, коли горло боліло.

Irina Melnik11 березня 2011

всі ці пастилки дурниця-нісенітницею) вибачте, але толку від них ніякого

IRA EEE12 березня 2011

Вбивати мікробів всякими септолете – це все одно, що з вітряними мельцами боротися. Всіх не перебьете, як в анекдоті. Треба виполіскувати їх через кожні дві години-це набагато ефективніше і имудончик розсмоктувати.

IRA EEE12 березня 2011

Вбивати мікробів всякими септолете – це все одно, що з вітряними мельцами боротися. Всіх не перебьете, як в анекдоті. Треба виполіскувати їх через кожні дві години-це набагато ефективніше і имудончик розсмоктувати.

А мені Септолете завжди допомагає,мені лікар тільки і прописує (я часто хворію),тільки не звичайні,а Септолете плюс,вони сильніше і біль у горлі знімають.Ще полоскати побільше горло (календула, ромашка, сода+йод).Розтирання оцтом,щоб зняти температуру і роблю інгаляції (купила домашній інгалятор,класна річ)

Валентина Назарова3 жовтня 2011

Терміново не буває. Очистіть організм і ніколи не будете застуджується. Припиніть їсти хліб, печінка очистіть і не буде причин для Грві

світлана мелонина10 жовтня 2011

Якщо нежить і ломота в тілі — п’ю якомога більше чаю з лимоном, промиваю ніс морською водою. Якщо горло — полоскаю кожен годину-два + нео-ангін п’ю, мені добре допомагає.

Якщо кашель сухий — то добре допомагає відвар оману (трава з аптеки), і таблетки для розсмоктування купую, щоб протягом дня пити їх. Востаннє також купила нео-бронхол, мені порадили. Краще ніж звичайний шавлія і іже з ним, добре пом’якшує горло.

ЛетаЙущаЙа АшЫпка

1

ЛетаЙущаЙа АшЫпка

23 вересня 2012 в 15:32

Я в такому випадку пила антибіотик ампіокс. За ніч видужувала, але це в екстрених ситуаціях

2

Finena

23 вересня 2012 в 15:37

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

Ні в якому разі не антибіотик. У вас навіть температури немає, я вже мовчу, що ви аналіз крові не здали. Це звичайна вірусна інфекція. Рясне тепле питво. Для горла антисептик типу трахисан, декатилен. Полоскати можна просто солоною водою, можна травками. В ніс звичайний фіз. Розчин, якщо пробачте зелені соплі, то спочатку промийте розчином, потім щось судинозвужувальну типу галазолина, а після по 4 краплі сульфацид дорослий або окомістин. Ну і від кашлю зависимрсти від типу сухий або мокрий. Выздоравливайте.

 

4

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:43

 

Відповідь для Finena

Цитата:

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

Подібні препарати у цивілізованих країнах заборонені до продажу. Занадто багато побочки.

5

Finena

23 вересня 2012 в 15:45

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Подібні препарати у цивілізованих країнах заборонені до продажу. Занадто багато побочки.

у мене вся сім’я його п’є при застуді — ніякої побочки.

Якщо так міркувати, то половину продуктів, представлений в наших супермаркетах, не можна їсти

Ну, якщо Вам печінка не дуже то й потрібна можна звичайно при кожній застуді антибіотики пити. А якщо по справі: непогано б прослушаться у доктора, може хрипи є. Попийте відхаркувальний, пополощіть горло, можна тіж інгаляції, Гівалекс. До ранку як огірочок навряд чи будете, звичайно, але і одноразовий прийом антибіотика Вам теж не допоможе прокинутися здоровою.

Застуда якщо не лікувати, триває сім днів, якщо лікувати — тиждень.

ударну дозу цибулі і часничку ,компрес на горло і на горчишники,можна випити перед сном фервекс з малиною і відразу під теплу ковдру потіти,а горло бажано обробити содою,і завтра як огірочок)))))

а антибиотек при відсутності температури не треба ,якщо брати то тільки весь курс, суворо по годинах

9

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 15:49

Відповідь для Маркелов

Цитата:

Застуда якщо не лікувати, триває сім днів, якщо лікувати — тиждень.

Тобто можна не лікувати зовсім?

10

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:50

 

Відповідь для Finena

Цитата:

у мене вся сім’я його п’є при застуді — ніякої побочки. Якщо так міркувати, то половину продуктів, представлений в наших супермаркетах, не можна їсти

Та заради Бога. Порятунок потопаючих, справа рук самих потопаючих. Якщо у вас немає побочкис першого разу, не означає, що її ебудет після і що ви не вбиваєте свою печінку і нирки. Адже ви не заете як це відгукнеться через десяток років. Задумайтеся.

11

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:51

 

Відповідь для factalex

Цитата:

Тобто можна не лікувати зовсім?

Так. Застуда лікується рясним питвом. Вірус ніяк неубивается крім як вашимиантителами. Вони виробляються влрганизме на 3-5 день захворювання.

12

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 15:52

Відповідь для Finena

Цитата:

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

відправлено смс на купівлю фармацитрона), теплий плед є будинки в наявності)

13

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 15:53

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Так. Застуда лікується рясним питвом. Вірус ніяк неубивается крім як вашимиантителами. Вони виробляються влрганизме на 3-5 день захворювання.

Тоді чай з варенням прямо зараз , спасибі!

14

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:54

 

Відповідь для Finena

Цитата:

чай фармацитрон. Випиваєш, укутываешься, він після першого разу прям ‘вимикає’, прокидаєшся більш здоровим, але продовжуєш пити — поки застуда! 🙂

https://www.gorod.cn.ua/news_16455.html

Читайте. Це крапля в морі інформації, яку ви можете знайти при бажанні в інтернеті.

15

Pavelolka

23 вересня 2012 в 15:56

 

Відповідь для factalex

Цитата:

Тоді чай з варенням прямо зараз , спасибі!

Рясне, кисле пиття ….. малина, калина. Гаряче молоко з ч. л. маса вершкового добре.

Анонім

16

Анонім

23 вересня 2012 в 16:00

Аміксин, Фервекс

17

Finena

23 вересня 2012 в 16:04

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

https://www.gorod.cn.ua/news_16455.html Читайте. Це крапля в морі інформації, яку ви можете знайти при бажанні в інтернеті.

ой, ви б мені ще посилання на Паралельний світ кинули

виробництво фарм препаратів відповідно і їх дія (фармакодинаміка, фармакокинентика та інша лабуда) це моя спеціальність, тому всі ‘шокуючі розслідування’ неписьменних у цій галузі людей (журналістика і фармація кілька далекі один від одного) мене найчастіше смішать, а іноді прям бісять.

Терпіти не можу такі статті і передачі. Мелють з розумним виглядом всяку нісенітницю, а люди вірять

18

Finena

23 вересня 2012 в 16:07

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Так. Застуда лікується рясним питвом. Вірус ніяк неубивается крім як вашимиантителами. Вони виробляються влрганизме на 3-5 день захворювання.

а з чого ви взяли, що у людини в організмі вірус? застуда, за мед класифікації — це взагалі не вірусне!

АТ виробляються на 3-5 день?.. дивлячись до чого. АТ до вірусу лейкозу, наприклад, напрацьовуються до 3му місяцю…

Я кинула вам посилання на першу-ліпшу статтю. Якщо це ваша професія, то як ви можете радити препарат, який лише глушить симптом, а не лікує? Та ще й глушить з шкодою. Комаровський напевно теж нісенітниця несе? І всі лікарі з руссмедсервис, в яких я не раз консультувалася. І лікарі, у яких я особисто проходила лікування.

20

Pavelolka

23 вересня 2012 в 16:12

 

 

Відповідь для Finena

Цитата:

а з чого ви взяли, що у людини в організмі вірус? застуда, за мед класифікації — це взагалі не вірусне! АТ виробляються на 3-5 день?.. дивлячись до чого. АТ до вірусу лейкозу, наприклад, напрацьовуються до 3му місяцю…

Будь лейкозу, що ви несете. Людина запитує про звичайну застуду. Чим на вашу викликані симптоми? Бактеріальним ураженням? Лікування не потрібно. Спокій і питво. Я вже писала вище.

21

Finena

23 вересня 2012 в 16:17

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Я кинула вам посилання на першу-ліпшу статтю. Якщо це ваша професія, то як ви можете радити препарат, який лише глушить симптом, а не лікує? Та ще й глушить з шкодою. Комаровський напевно теж нісенітниця несе? І всі лікарі з руссмедсервис, в яких я не раз консультувалася. І лікарі, у яких я особисто проходила лікування.

я раджу цей препарат тому що він реально допомагає швидко позбутися від застуди.

Саме по собі миттєве зцілення це вже не зовсім правильно і не зовсім природно.

Ви робите якісь розумні припущення грунтуючись на тому, що вам в якійсь конкретній ситуації сказав лікар.

Але якщо ви не володіє якимись знаннями, як, наприклад, про вірусних захворювань, АТ, АГ і т. п, то краще не придумуйте, особливо спираючись на интрнентовсыкие статті

22

Finena

23 вересня 2012 в 16:19

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Будь лейкозу, що ви несете. Людина запитує про звичайну застуду. Чим на вашу викликані симптоми? Бактеріальним ураженням? Лікування не потрібно. Спокій і питво. Я вже писала вище.

навчіться читати!!

‘дивлячись до чого. АТ до вірусу лейкозу, наприклад,’ — бачили слово НАПРИКЛАД?

Ви вже визначіться, що тут — ‘Бактеріальним ураженням?’ або вірусне. Бактерії та віруси-це не одне і те ж

Ви навчитеся читати. Я відмовляла топикстартера від антибіотиків, оскільки немає ні симптомів бактеріального хвоста, ні аналізу крові з лейкоцитарною формулою та зсувом вліво. А ТС саме і питав як вилікувати.

Я довіряю своїм лікарям, які дуже не рекомендували подібні препарати. Інфо ТЗ дала, а далі кожен думає своєю головою. Чує, не чує, хоче бачить інфо, а хоче немає. На сім віддаляюся, перелевать з пустого в порожнє немає сенсу. Препарат менш шкідливим не стане з-за цього.

Дослідження американських лікарів

https://www.aalatimes.com/2011/11/25/repeated-inges…

24

Finena

23 вересня 2012 в 16:39

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

ні аналізу крові з лейкоцитарною формулою та зсувом вліво.

ви просто підірвали мій мозок

До відома — я працюю з кров’ю, роблю аналізи в тому числі і лейкоформулу. Ваша пропозиція це просто щось!

Довірять лікарям і розуміти їх, як видно, це не одне і те ж

До речі, при чому тут Комаровський? він дитячий лікар

25

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 16:54

я вже п’ю чай, все нормально )

26

Pavelolka

23 вересня 2012 в 16:59

 

Відповідь для Finena

Цитата:

ви просто підірвали мій мозок До відома — я працюю з кров’ю, роблю аналізи в тому числі і лейкоформулу. Ваша пропозиція це просто щось! Довірять лікарям і розуміти їх, як видно, це не одне і те ж до Речі, при чому тут Комаровський? він дитячий лікар

Ви в своєму віці мабуть не застали бланки, в якому формула розшифровувалася не вертикально, а горизонтально. І з лівої сторони нейтрофіли. Ви знаєте про що вони говорять? Вам краще не потрапляти явно.

https://articles.komarovskiy.net/klinicheskij-anali…

Віддаляюся з теми. Марна балаканина розпочався.

ТЗ, выздоравливайте в будь-якому випадку.

27

factalex (автор)

23 вересня 2012 в 17:01

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

ТЗ, выздоравливайте в будь-якому випадку.

Спасибі Вам величезне!

28

Finena

23 вересня 2012 в 17:26

Відповідь для Pavelolka

Цитата:

Ви в своєму віці мабуть не застали бланки, в якому формула розшифровувалася не вертикально, а горизонтально. І з лівої сторони нейтрофіли. Ви знаєте про що вони говорять? Вам краще не потрапляти явно. https://articles.komarovskiy.net/klinicheskij-anali… Йду з теми. Марна балаканина розпочався. ТЗ, выздоравливайте в будь-якому випадку.

при чому тут вік і напрямок розшифровки?… поняття ‘зсув вліво’ і ‘зсув вправо’ як були, так і залишилися. Просто те, що ви пишете це з роду — чув дзвін, але не знаю де він.

29

Finena

23 вересня 2012 в 17:30

Так, автор, поправляти швидше, не залежно від того, чим будете лікуватися! 🙂

Рясне гаряче питво було є і буде одним з важливих прийомів у лікуванні.

До речі, мені колись лікар порадила такий рецепт — 1 стакан молока нагріти до початку кипіння, додати туди ложку злив масла, ложку меду, ложку малинового варення, 0,5 чл соди і ложку коньяку. Випити це все, укутати і після такого не вилазити з ліжка. Теж дуже здорово допомагає

30

tasol

23 листопада 2012 в 11:36

Відповідь для Finena

Цитата:

До речі, мені колись лікар порадила такий рецепт — 1 стакан молока нагріти до початку кипіння, додати туди ложку злив масла, ложку меду, ложку малинового варення, 0,5 чл соди і ложку коньяку. Дивний лікар. Мед ні в якому разі не можна в окріп — від нього тоді толку як від козла молока. Вже краще тоді медком закусити всю цю суміш.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code